Merhaba benimde başıma geleni anlatmak istedim ilk gebeliğimde 13. Haftada kistik higroma tanısı kondu cvs testi yaptırdım 1 hafta sonu ön sonucu öğrenmek için hastaneye gittim test sonucu temizdi fakat kalbi durmuştu testi yaptırdığım gün daha sonra 6 ay korundum tekrar hamile kaldım 11. Haftada ikili tarama için gittiğimde tekrar kistik higroma dendi hüzüntümü anlatamam çünkü birdaha başın gelmez dediler ense kalınlığı 4mm di farklı doktorlarada gittim daha sonra cvs yaptırdım test sonucu temiz geldi şuan ödem geriledi şuan hiç bir sorun gözükmüyor 20 haftalığım ayın sonunda detaylı ultrasonum var diğer ayda fetal ekoya yönlendirdiler detaylı kalbine bakılsın diye çok korkuyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻🙏🏻