Mommynurse Annişler merhaba 14. Haftada 1 kere kendini hissettiren çocukum bu hafta dünden beri sürekli bi pıt pıt yapıyor ya da seyirir gibi oluyor 15. Haftada boyle hisseden oldu mu yoksa benimki yaramaz mı olacak 😂
ipekveatlas Mommynurse şimdi gelirler o haftalarda hissedemezsin diyenler😂 bende senin gibi hissettim ilk başlarda oğlum olcak çok çok hareketli değil ama şu an baya sert vuruyo 32 haftalık olduk bilee
anneyimmm42 Mommynurse ben ikizlerime hamileyim 15 haftalık . Seyirme şeklinde net olmasada hissediyorum 🤭💐
Deletedmom_10 Mommynurse Bende bunu düşünüyordum ya gaz diyordum bu kadarda olamaz , Böyle bi kımıl kımıl karnım , Sağa sola dönerken bi hassasiyet herhalde bebeği hissetmeye başladık dimi bi anormallik yoktur 😬
Xxz Mommynurse 15. Haftamdayim hicbirsey hissetmiyorum valla . İlk gebeligimde bile daha çok hissederdim
Mommynurse ipekveatlas herkesin gebeliği bir değil bu kadar da karnım seyirmiyordur diye düşünüyorum 😂
Mommynurse Xxz her gebelik aynı olmuyor diyorlar benim ilk bebiş hic kilo almadm belki o yüzden hissetmisimdir ama en son yazdgmdan beri hissetmedim bir seyy
Ysmndnz Benim doktorumda 18. 21 haftası hissedebilirsin demişti öncesi hissedilen şey bağırsak hareketleri bağırsakların içinde oluşan gazdan dolayı hareketlenme olur sende onu bebek sanabilirsin demişti