Hilal0320 Berna-12 valla hamileliğin başından beri yiyorum eşim yeter çiğköfte doğuracan diyo:)37+4 oldum bişey olmadı genede siz ölçüyü kaçırmayın 😊
Busssx Berna-12 Tam da şuan limonlu çiğ köfte yerken bu postu okumam açıkçası etsiz bulgur ve acı mide hassasiyetiniz yoksa bir sorun olacağını sanmıyorum 😊
Ayseyllmz Berna-12 benim haberim yoktu zararlı olduğu ben etli çiğköfte eşim çok yapardı yerdim 😂😂😂 oğlum 3 yaşında
Srp22 Baharatli diyr bazi dr lar önermiyormus nedense benimde canim cok cekiyor ama hamilelik boyunca 3 defa yedim gebelik sekerim var lavasli seviyorum dayanamayimca kacamak yapiyorum bi ben degilmisim demek cani ceken
CansuDRY Berna-12 Etsiz çiğköftede etlide olduğu gibi toxoplasma riski yok ama hazır alacaksanız onların içinde de katkı maddeleri olabileceği için kararında tüketmekte fayda var. (Koruyucu, bulyon, Çin tuzu vb.kullanabiliyorlarmış.)