Kızlar hamileyken grip olanınız var mı? Neler yaptınız iyileşmek için, benim şuan boğazlarım acayip gıcıl yapıyor bü yüzden öksürüyorum kulak içim kaşınıyor böyle tatlı tatlı🤦🏽♀️ Hafiften de ateşim var gibi. Ihlamur kaynattım onu içeceğim başka neler yapabilirim. Doktora gitmek şuan için mantıksız geliyor ilaç vs. Kullanamadığımızdan ama sizce gitmelimiyim.? 23 haftalık hamileyim bu arada.