Kızlar 2gün önce post açmıştım . Çarşamba doktora gittim özele kendi doktorumun yanına tam göremiyorum ama erkeğe benziyo dedi. Bu gün devlete gittim bakr bakmaz kız dedi detaylı baktı hatta kız dedi.13 haftalığız. Babası kız istiyo emin olamadım erkek demiştim süpriz yapmak istiyorum ama beklemeliyimmi siZce? Tabi fark etmez ne olur olsun sağlıklı olsun🥰