dnz_dnz eşim tutuyor ben vuruyorum, kendin yapmak zor oluyor, kolu sıkmamak gerekiyo et yumuşakken havasını alıp vurunca acıda çok olmuyor bir sağa bir sola vuruyorum, aynı kola vurmam gerekincede eski iğne yerinin biraz sağına soluna vuruyorum, eşim korktuğu için sadece tutmada yardımcı oluyor göbekten denedim daha zor oldu kola iğne daha rahat giriyor