Fnen Byztrkravc karnın ön tarafında demek, benimde o şekilde. Normal doğuma vs engel değil, bebek hareketlerini geç hissedersiniz, ileriki dönemde de yastık görevi görür bebiş canı acıtmaz :)
Aslaninannesi01 Byztrkravc bemimkide öndeydi internette o kadar kötü şeyler yazyrdu ki doktoruma gösterdim hiçbir sıkıntı yok sadece hareketleri geç ve az hissedersin demişti gerçekten doğuma kadar az hissettim
Lulemom Byztrkravc benimde öndeydi,. Hareket az hissedilir diyolar ama ben 20. Haftadan sonra hissetmeye başlamıştım normaldi. Sadece 30 lu haftalardan sonra bebeğin yüzünü net göremedik. Plasenta kapatıyodu. Doğum yaptım. Bi sorun teşkil etmiyo yani. Tehlikeli bi durum değil
Slnozclk Karnınızın önünde demek muhtemelen bebek hareketlerini bu yüzden hissedemeyebilirsiniz Bunun bir salıncası var mı onu bilmiyorum ama
Byztrkravc Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar benim doktorumda beni korkutmadı sadece yüzünü net göremiyoruz öcü gibi görünüyor 😂🥰