Baharow Merhabalar ben öğlende zor kalkıyorum yataktan cıkamıyorum yemem lazım biliyorum ama uyanamıyorum var mı benim gibi. Sorun olur mu?
hunilimom Baharow ilk kızımda 3 ay bütün gün yattım 😂 ama simdi mecbur kalkıyorum ben kalkmasam da kız kalkıyor sabah 8 de uyandırdı mesela
ElifBzkrt Baharow bende öyle sabah folik asiti içmeye kalkıyorum geri yatıyorum sonra bişey yiyesim gelmiyor🙁
starmom Baharow eşim en geç 8:30 gibi evden çıkıyor onu uğurlamak için kalkıyorum sonra bir daha uyuyamıyorum 8:30 da yataktan çıkmış oluyorum yani Şöyle de bir durum var erken uyandığım için erken uykum geliyor 🙈🥲
Sedaaa95 ElifBzkrt bende çok zor uyanıyorum daha yeni kalktım. Folik asiti akşam yemeğinden önce içiyorum fark eder mi?
prensannesi1649 Baharow bugün ayıptır söylemesi çalışkan olmuşum 11 de kalktım genelde 1 de zar zor uyanıyorum
Sedaaa95 Baharow aynı saatte içiyorum ama akşam içiyorum bende öyle biliyorum aynı saatte içtikten sonra sorun olmuyor
starmom Baharow haftanız kaç benimde erken gebelik haftamda uykuya çok düşkünlüğüm vardı 1 gibi kalkıp kahvaltımı yapıp 3 gibi tv karşısında uyuyakalıyordum 🙈
Mihriballim Ahh ahh uykular haram beş senedir 😀🤭 kızım 7 de uyanıyor o yüzden otomatikman bende kalkıyorum
alcang Baharow 2 tane daha bebe olunca her sabah 7de kalkıyorum ama bıraksan 183748393 saat uyurdum 🤦🏻♀️