Cansucgn ben eczaneye sormuştum demir emilimi oldugu için aç içilmesi daha iyi demişti, ama ben bir kere kustum onu aç içince artık toka geçtim 😂 Bu arada elenatal 1 di balık yiyorum diye 1 i kullanıyordum ama farkı birinde omega olmasi diğerinde olmaması diye biliyorum