Mervee522 Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı nst de sancım çıktı doktor yatisimi yaptı öğlen saat 1.30 da sezeryanla doğuma alcaklar lutfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏🥰