Selamlar,
Size yanıt göndermek için siteye üye oldum. Ömer isminde karar kılmışsınız ve abisinin de içine sinmiş, vazgeçmeyin derim.
Zira, herkeste var deyip koymadığınız isimler çocuğunuz yetişkin olduğunda az kişide olacak. Forumu da takip ederseniz herkes görkem vs. koyuyor.
Son karar elbette sizin.
Esen kalın