kbrkbr1 normal tüp bebek yaptırıyorsunuz önce adetli gününde gidip ilaca başlıyorsun iğnelere sonra seni aralıklarla çağırıp yumurtalıklarını kontrol ediyor sonra sana yumurta çatlatma iğnesi veriyor 1 gün sonra anestezi altında yumurtalarını topluyorlar eşinden sperm alıyorlar genetikli tüp bebek için 5-6. Gün olması gerekiyor her gün yada 2 güne bir laboratuvar sizi arayıp embriyolarınızın ne kadar kaldığını nasıl kalitede olduğunu bildiriyorlar siz tabi ilk görüşmeye giderken doktorun seni illa bir genetikçiye yönlendirip şijayetniz neyse ona göre tedavi yöntemi seçilir laboratuvar ile anlaşılır onlar hazırlıklarını tamamlar daha sonra 5-6. Gün embriyodan biopsi alırlar laboratuvar gelip biopsileri alıp embriyoları inceliyor oda 1-2 ay sürüyor ordan tamam şu kadar sağlıklı embriyo var deniliyor ve siz tekrar doktorunuzdan gidiyorsunuz iğnelere ilaçlara tekrar başlanıyor rahim kalınlığınıza bağlı doktor şu tarih transfer diyor ve gidip transferinizi oluyorsunuz