ByzCn Selam anneler ve anne adayları🥰 11 haftalık hamileyim, son bir haftadır kalçamın içinde sol tarafta sadece yürüdükçe batma ve ağrı oluyor. Yaşayan var mı acaba?
Berf123 Bende yasıyorum ilk aylardan beri genelde gece oluyor sagda ve solda aşırı agrıyor bu aralar gündüzleride devam ediyor çözüm bulamadım henüz
ByzCn Berf123 Benimde yürürken oluyor özellikle. Rahim büyüdüğü için diyorlar ama bilemiyorum tabi doktora danışmak gerek 👍👍