Esra33-34
Canım zaten ben ne kadar engel olursam olayım, ne dersem diyeyim eşim hep kendi tarafından birini söylüyor. Bu konuyu annemle konuştum zaten. O beni kürtaj olduğumda yalnız bırakmadı, doğumda mı yalnız bırakacak. Annemde aynı şeyi söyledi zaten. Kayınvalidem benimle asla ilgilenmez. Halimi hatrımı da sormaz. Eşimin de üvey annesi zaten. O yüzden doğumuma onu istemem tabikide. Eşimi küçüklüktrn beri halası büyütmüş o yuzden hep onun tarafında olur. Sadece bunlar da değil bi çok şey var. 5 buçuk aylık hamileyim ama karnım büyümüyor. Bunları stres yaptîğîm için mi büyümüyor aklım hep onda