Dbe24 annem bana tatlı yediysen olmuştur dedi. Sizinki kaşınıyor mi acaba bebek büyükmüş huzursuz oluyormi bizimki huzursuz olmuyor ondan pek takılmadim bende. Ben islak mendil kullanmıyorum ama Bizimkinin yüzünde var 4 5 tane sırtında da bir kaç var. Bende anlamadım neden tatlıyı kestim süt reçelinden çay yapıb içiyordum bende. Sabunla yıka canım günde iki üç defa kalıp sabunla belki kurur kaybolur.