seraperbek47 34 haftalik gebeyim özel doktora da gitmistim önceden kimse soylemesken bu hafta gittigim devlet hastanesi bana bebeğimin bacak boyunun kısa olduğunu söyledi başının da büyük oldugunu söyledi başına gelen varmı böyle bisey
Sinem5895 seraperbek47 farklı bir doktora daha Git bence düzenli gittigin doktorun test felan istemiştir mutlaka bir şey derdi diye düşünüyorum üzülme bir doktora daha Git senin üzüntün bebeğini etkiler
Lk34_ seraperbek47 devlet hastanesi ultrason cihazları pek yeni teknoloji olamayabiliyor canım sonuçta doktor kendisi ölçüyor yanilma payi vardır bacak boyu kısalığı dye birswy olsaydi ilk aylardan farkedilirdi birde başının 2 hafta kadar önde gitmesi hiçbir sıkıntılı durumu teşkil etmiyor
Dark seraperbek47 bir doktora daha gidebilirsin ama benim doktorum 2 hafta ileri geri ölçümler sıkıntı değil demişti. Her bebek haftası ile uyumlu gitmiyor genetik faktörlerlerde var. Bence kendi doktoruna sorabilirsin için rahat eder
Sumiire seraperbek47 gecen gün bende Boyle post açtim farklı doktora gittiğimde geride oldugunu spyledş hatta benim doktorum bacak boyunun bir hafta ilerde söylerken diğer doktor bir hafta geride dedi cok takılmıyorum sağlıklı olsun da haftaya kendi doktoruma gşttiğimde sorcam neden oyle söylemiştir diye
Tugceasil Arkadaşlar neden farklı doktorlara gidiyorsunuz bi risk yokken bence kafa karışıklığı yaratıyor tek bir doktordan cihaZdan takip en iyisi. Böyle daha çok tedirginlik oluyor bence