Kizlar 4 gun once kan testim negatif cikti doktor 10 gun daha bakliyelim adet olmazsan tekrar test yapariz dedi
Gecikmenin 15. Gunundeyim midemde bulanmaminvar yanmami agrimi anlamiyorum karnim felaket sismis ve sert. Akintimda var tam beyaz diyil tam seffaf diyil kaygan.sizce nedir fikirlerinizi merak ediyorum