Karelinannesi Hemen özet geçeyim üst katta normal beşik olacak alt katta gözümün önünde uyuması için bi tane daha olacak. Alt alttakini sepet beşik istiyorum veya hamak . Doğduğundan beri sepet beşikte yatırsam yatmaz mı? Çoğu kişi yatmadığı söylüyor 🙏🏻
Aybiketopal Karelinannesi bende buna benzer biseyde yatıyorum ama kenardaki korumalıklari çıkardım kendim yattigimda da görebileyim diye uyuyo gayet. Ama görümcemden geldi bu yoksa kendim park yatak alacağım biraz daha büyüsün diye bekliyorum
bir_pasa_annesi Karelinannesi benim oğlumun beşiği de bundan di cnm 9 ay yattı içinde sonra sığmadı tâbi çok kullanışlı şimdi sıra kardesinde doğarsa o yatacak
Karelinannesi Aybiketopal bende park yatak alacağım ama işte ilk 8-9 ayda gündüz uykularında gözümün önünde olsun diye mecbur alt kata bi tane daha küçük birşey alacağım. Puseti koltuğun üstüne koymak istemedim yada yere koymak. Anakucağını da doktorlar tavsiye etmiyor tüm gün durması çok zararlıymış e sonuçta ilk 3 ay ful uyuyacak bu bebek🤷🏻♀️ E öyle çok basit birşey de almak istemedim kumaş tarzı salıncak hani rahat edemem bende en iyisi sepet beşik diye düşündüm 🙏🏻