Lierac aldım doktorum önerdi fakat sürekli alamam onu çok pahalı.Henüz kullanmadım.
İncia almıştım bir de çok yoğun bir krem geceleri sürüyorum güzel nemli tutuyor ama sürmesi yayması zor geldi bana.
Ayrca hindistan cevizi yağı(kılları besleyip tetikleyebilir) ,nadiren bebe yağı kullanıyorum.