Badgirl_ 34 haftaligim benimde karnim asagiya indi biraz doktorumda asagida ama dogacak kadar degil daha var dedi yani kanala yerlesmemis dediydi 2 hafta önce. Cumartesi randevum var bakalm o zman ne diyecek ama 2 gündür bebeğin kafasi sanki rahmime kasiklarima baski yapiyo gibi göbeğin düşmesi rahatlama degil aksine daha eziyet 🙈 oturup kalkarken karnın sıkışıyo yerden birsey almaya egilemiyosun hemej agri yapiyo 🙊😂 ben de telas yapmistim daha erken karnım indi doğacak ki diye ama bu sekilde bi 4 5 hafta daha aşağıda taşınıyomus bebek 😂