Aysusen4 Dün kalp atışını duymaya gittiğimizde kese 15 mm ama bebeği göremediğini söyledi . 1 hafta beklemem gerektiği söyledi, eğer ozaman da göremesek herşeye hazırlıklı olun dedi
Ozlm0916 Aysusen4 kuzum korkma görürsün bebegi bende ilk gittigimde kanim yüksek cikti ama bebegide keseyide göremedik 2 gun sonra tekrar gel dedi gittigimde gördük merak etme görürsünüz stres yapma kendine 🥰