izobellaaa-_- Kızlar 9 haftalık hamileyim saçımın uçlarını boyatmak istiyorum doktora gittiğim de ben sormadan saçını 4. Aydan sonra boyaya bilirsin dedi demekki ne kadar çok soru geldiyse bu konu ile ilgili ben sormadan doktorum söyledi 🤣
Zeynonun_annesi Ben doktoruma sordum.. o da kaç ay falan diye sormadan amonyaksız boya kullana bilirsin dedi.. amonyak azerice.. türkcesi ne bilmiyorum.. belki de türkcesi de öyle onu da bilmiyorum🤭