deletedmom209 minik18 normal canım çok normal korkmana gerek yok 33 deyim oğlum doğum pozisyonunda ben bile hala kasıkta hissediyorum arada
Hatunnn minik18 bnmde oyleydi detaylida doktorda gordu, makat gelis duruyormus bebk oyuzden dedi. Birde her ihtimale karsi rahim agzini olcuyorlar erken dogum riskine karsilik sikinti yoksa sorun degil kasikta hareket etmesi canm
bhdrrabia minik18 ben pek tedirgin olmuyorum kontorl zamanım gelince doktora soracagım ama bebek sürekli yer değiştiriyo bi gün kasıgımda başladı hareket etmeye göbek deliğime kadar çıktı bazen sağ ve sol yanımda hissediyorum
Esmus Bende 23 haftalık hamileyim bebegim dediğiniz gibi kasıklardan da vuruyor. Ama geziniyor sol yukarı öıkıyor göbek deliğimin altından vuruyor. Gayet normal olduuunu düşünüyorum, kendi alanında gezip duruyor, içiniz rahat olsun.
burcuakbasss Ben suan 33 haftalik hamileyim ama benimde bundan 3-4 hafta once kasiklarimda hissettigim oluyodu. Korkma bisey olmaz inşAllah 🙂