Benimde ilk gebeliğimdi yaklaşık 20 gün önce kürtaj oldum kalp durmasından 8 haftalıktı genetik anomali dedi doktorum patalojiden hiç bişey çıkmadı genetik testten hala sonuç bekliyorum ilk düşüktü yapmıyorlardı ama benim genetik hastalığım olduğundan dolayı zaten arastiriliyordu kabul ettiler yapmayı.