hayallliiim cnm rızkı varsa ne olursa olsun olur ama rızkı yoksa bi şekilde düşükle sonuçlanıyor benim iki tane bebeğim düşük oldu yani hiç kalp atışını bile duymadım biri 8 haftalık ken diğeri 7 haftalık ken düştü ve devlet hastanesinde 3 düşükten sonra gönderiyorlar genetik testi için ben memleketime gittiğim de kadın doğuma muayene oldum devlette doktora söyledim genetik testine 3 den sonra gönderiyoruz dedi ama yaşayan çocuğun yok gönderdi beni eşimle birlikte kan verdik devlet hastanesinde şansımıza o bölüm yeni açılmıştı hiç bi problem çıkmadı çok şükür sadece kanda pıhtılaşma oluyormuş gebe kalınca o yüzden üçüncü gebelikte kan sulandırıcı başlattılar şuan çok şükür 36+2 haftalığım çok sıkıntı yaşadım başlarda ama çok şükür rabbime sağlıkla kucağıma alır Allah sizede nasip etsin doktorlar ilkinde göndermiyor genetik testine sen istiyorsan tabi yaptır yada doktorun ne dedi ona göre hareket edersiniz