Sema2001 Ben gunde 1 kere atilmasi lazim olan ilaci 2 kere atdim ilacin adi (MonTana 300) bu ilaci kullananlar varmi?❓🆘Kotu etkisi olurmu?
Deletedmom727271 Yarın o ilacı alma canım sonra yine rutin haline devam et kullanmaya 🌼 vitamin ilacı dimi