Serii_80 Merhaba sebepsiz infertilite olarak bilinen bebek olmama sorunu ile 5 kez çatlatma ignesi oldum yumurtalar çok güzel gelişti fakat olmadı bu ay gonal f kullandım 1 yumurta gelişti ve asılama oldum .. böyle olup hamile kalan varmıdır…
Bukiiii Ben öyle oldum sebepsiz gebelik olmadığı için aşılama oldu ve bebeğim şuan 2 yaşında ama tabi aşılama mı bebek yaptı yoksa aşılama da önerilen ilişki mi yoksa kafadan artık bebek meselesini atmıştık bundan dolayı mı oldu bilemem
Serii_80 Bukiiii yaa bu beni biraz mutlu etti hiç umudum yoktu 1 yumurta oldugundan dolayı teşekkür ederim
Arzz Benimde öyleydi sebebsiz infilite teşhisi kondu iki defa çatlatma iğnesi vuruldum olmadı kendi kendine geldi o dönem bal polen probolis karışımı tuketmistim birde hayıt suyu dene istersen
Elfens06 Bukiiii bende Mustafa hocaya gidiyorum önce hsg sonra aşılama olacak rica etsem süreci anlatabilir misiniz memnun kaldınız mı
Bukiiii Elfens06 süreci doktor anlatmıştır siz sadece stres yapmayın akışına bırakın gerisi Allah’a kalmış birşey canım hayırlısı olsun
Bukiiii Elfens06 ilk gebeliğim aşılamayla oldu şuan 2. Gebeliğim kendiliğinden oldu ve Mustafa hocadan o kadar memnunum kiii 2. Bebeğimi de inş o dogurtcak gözün kapalı güven çünkü Osmaniye de bi doktor yok ondan başka nettttt
Elfens06 Bukiiii Evet birkaç kez kendisine gittim eşimin ileri hareket sorunu olduğu için onun ameliyatı öncesi aşılama deneyelim dedik o yüzden iyi değerlendirmek istiyorum hsg ve aşılamada anestezi yapiyorlar mi
Bukiiii Ben anestezi ile yaptırdım stres korku yaşayıp beni etkilememesi açısından .. anestezi ile istersen ücret farkı alıyor tabi