Kızlar selaam. Bu ay adet düzensizliğim için Duphastona başladım. 20 gün kullanıcam sonraki 5 gün içerisinde adet olursun dedi doktor. Aklıma takılan şey şu ki yumurtlama dönemim ne zaman olacak. 23-27 arasında adet olmam gerekiyor. Bu tarihlerden 14 gün önce mi yumurtlama olur yoksa hesaplanamaz mı? Ovülasyon testi kullanmadım bu ay, bilen varsa yardımcı olur musunuz lütfeeennn