Ben 1hafta çektim cerrahi müdehale yasaktı 20. Haftaya kadar diş doktoruna gidip antibiyotik alabilirsin doğum doktorunla iletişime geçerek yada çok duramazsan acilde serum taktırabilirsin demişti bana doktorum onun dışında evde sürekli karanfil çiğne o zamanla ağrısını alıyor