_Minikbaby26_ muanelerde bebeğinizin büyümesi haftasına uyumlu gidiyorsa karın çıksa nolur çıkmasa nolur bunda kafaya takılacak bişey yok ki canım,iç karnın geniştir geç çıkar benim öyleydi 24 de karnım çıktı ondan önce hiç anlaşılmıyordu. Hiç canını sıkma bunun için, çok göbeğin olsa kilo alsan ama bebeğinin gelişimi geri olsa içerde o daha mı iyi