Reyhan35 T12b1a benimde kayın babamın adı Hasan bizde Aras Hasan düşünüyoruz İsmail Aras güzel bence 🥰
Ikinciyeanne Benimde babamin adi ismail bende ismail ege falan düşünüyorum ismail aras kimse secmemis ama daha iyi sanki asaf da eski isim ya bir tanesi yeni olsun