Merhaba arkadaşlar bebek arabası olarak aklımda bir model var casual markası Casual Cadillac Pro Travel Sistem Bebek Arabası Vizon
https://www.hepsiburada.com/casual-cadillac-pro-travel-sistem-bebek-arabasi-vizon-p-HBV000011BA0Y?magaza=Escmarket&url_src=ios-product-detail kaliteli ve kullanışlı oldugunu biliyorum fakat kendi aracımız yok toplu taşımada vs. Çok mu büyük olur yada ev içerisinde muhafaza ederken zorlanır mıyım diye farklı model araştırırken Chicco Simplicity Plus Top Bebek Arabası - Grey
https://www.hepsiburada.com/chicco-simplicity-plus-top-bebek-arabasi---grey-p-HBV00000QOOR0?magaza=bebekciiz&url_src=ios-product-detail bu arabayı buldum. Pusetsiz ama tam yattıgı için yenidoğan da kullanabilir yazıyor. Sizce puset şart mı. Fiyat olarak değilde kullanış olarak beni yormayan bir ürün istiyorum. Doğumum mayıs ayına gelecek . Kışa kadar bebeğim büyür rahat dışarı çıkarız diye düşünüyorum. Kullananlar var mı? Yada başka tavsiye edeceğiniz?