Önceden rutin olan by test artık kadım doğum doktorlarının görüşüne bırakılmış bazıları istemiyor
Ama cogu eskisi gibi hic atlamıyor . Toksoplazma rubella (kızamıkçık) sitomegalavirüs herpes simplex virüs icin bakılıyor ve gerekli bence ya sonucta varsa tedavı başlanıyor ve gebe yakından takıp edılıyor . Ayrıntılı usg önemi artıyor . Bende yaptırdım