Kumral60 BaharErol FundaNizam kizlar merhaba cevap verirseniz cok sevinirim bende bu iki doktor arasinda kararsiz kaldim. Ikinizde memnun musunuz doktorunuzdan normal dogumu destekliyorlar mi acaba.
BaharErol FundaNizam bende Tuğba hanıma gidiyorum da 17+3 deyim. 20. Hafta için randevu aldım detaylı ultrason var mı biliyor musunuz?
BaharErol FundaNizam nereye gittin peki? Küçükçekmece de bir yere mi yine? Bir de fiyatı neydi? Bende emin olamadım dedim bir hafta öncesine randevu alayım pahalıysa başka bir yerde yaptırır gösteririm ☺️
FundaNizam BaharErol Küçükçekmece de Rumeli hastanesine gittim canım 350 tl vermiştim yaklaşık bu 3 ay oldu tabi ki 🙂 zaten doktor dışarda yaptırıp getirmemizi istiyor kendileri yapmadıkları için 😉
BaharErol FundaNizam Vera tıp merkezinde 250 imiş galiba bende bir oraya sorayım olmazsa Rumeli ye giderim ☺️ Teşekkür ederim bilgi için
FundaNizam Kumral60 merhaba canım Hazel hanımdan ben çok memnunum. Mesai saati dışımda bile istediğim zaman hemen ulaşabiliyorum. Evet normal doğumu çok destekliyor hatta ben bugün yarın doğurucam 😬
Kumral60 FundaNizam masallah canim senin mutlu sona az kalmis😍 biz daha 16 haftaligiz gece dogumada ekstra almadan geliyormus oyoe soylediler. Insallah ebeleri de cok iyidir guler yuzludur bir avazda dogurursun cnm.
FundaNizam Kumral60 teşekkür ederim canım 😍 evet saat kaç olursa olsun gece doğuma geliyor ebeleri bende çok merak ediyorum 🙂
Kumral60 FundaNizam dogum yapan bir arkadas burdan elinin cok hafif oldgnu soyledi sezaryan olmus ama 2 gun ayaktaymis.