papatyasever34 Çook geçmiş oldun allah sağ Salim kavuştursun. Bende 32. Haftada doğurdum ve tam 64 gün kuvözde kaldı kabus dolu günlerdi, bizimde aramızda 90 km mesafe vardı eve her döndüğümde onu bilerek oraya bırakıp gelmişim gibi kahrolurdum üzülürdüm. Ama çok şükür kavuştuk sağlıcakla 🙏 dua et ve kendini Çook yıpratma canım.