pamuksekerinannesi Sevtap Ya bu aralar bende sabah çok zor uyanıyorum telefon çalmasa herhalde akşam ezanında filan uyanırım🙈😂
pamuksekerinannesi Damla________ Bende 4.aya giriyorum diye mi bilmiyorum hem çok şükür iki gündür bulantım geçti hemde erkenden uyur kalırdım şimdi akşam istediğim saatte uyuyorum ama sabah çok uyuyorum 😂
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Aynen Valla bide tembihliyorum sakın arama beni uyucam diye ama başka arayan çıkıyor mutlaka 😂
1PrensAnnesi Damla________ ay o kötü ya yana yat yat benmde heryerm ağrıo sırtüstü yatmyı özledm 🙄 hatta ağız üzeri😳
1PrensAnnesi pamuksekerinannesi bende aynı öyle diorm annemi arıo anne ben ararsam kızar sen ara diomuş🤣🤣🤣 annem dio korkmş çocuk uyan 🤣
Damla________ 1PrensAnnesi sırt üstü yatınca belim agiriyor hemde bebeğime iyi gelmiyor gibi hissediyorum sağa yatınca veya sola üstüne yatıyormuş gibi oluyor yana yatınca kemiğimin üstünde uyumaya çalışıyorum dengem şaştı en sevdiğim yüz üstü yatamıyorum zaten
pamuksekerinannesi 1PrensAnnesi Hahahaha bizimki de belki öyle diyordur annem de dün aradı diyor ki seni rahatsız ettim kızım kusura bakma 😂 Bi güldüm bi güldüm anlatamam😂😂😂