Nimet72duran Kizlar ayın 18 inde randevum varda çalışamaz raporu 32 haftalıkken veriliyor sanırım benim ayın 18 inde 33 haftalık oluyo bı hafta geçse sorun olurmu yinede verirlermi
Barannbebek Nimet72duran 32 ile 33 arası yine rapor almanız gerekmez mi? Tam 32 de almanız gerekir sisteme o şekilde giriliyor çünkü. Arada da bir hafta kayıp oluyor. Raporda 33 yazarsa 33 ten itibaren hesaplanır.
[silindi] Nimet72duran Toplam 16 haftayı doldurduğu sürece sorun yok zaten öncesinde doktorun izni ile birlikte bir süre daha çalışıp izinlerini doğum sonrası da kullanabilirsin böyle bir hakkada sahipsiniz, internette detaylı yazar bakabilirsiniz