Kizlar merhaba! 7 mart sabahi sezeryan dogum yaptim 38+6 da minik oglusumu kucagima aldim. Doktor hep uc dort gun onden gidiyor diyordu bi hafta oncesindeki muaynede bile kilosuna 3300 demisti ama bebegim 2975 dogdu. Dogum asamasina gelirsek spinal olacaktim ilk bebegimi ben gormek koklamak kucaklamak istiyordum hep buydu hayalim ama malesef genel anesteziye dondu son anda ameliyathanede ve en son ben gormus oldum bebegimi☹️. Anesteziyi biraz zor atlattim cok agrim oldu bide boynum tutuldu ilk gece hayatimin en zor gecesiydi. Hem agrim var hem sutum gelmedi. Alti tane el gogsumde bebegi memeye tutturMaya calisiyor falan derken ben anesteziyi atip bebegi idrak edebilmemde aksam saatlerini buldu zaten. Ikinci gun agrim biraz daha azdi ama tutulan boynum beni mahvetti bu arada ilk gece hic sutum gelmedi oglum cok agladi mamaya basladik orda. Hastanede iki gece kaldik mamaya devam ettik. Eve geldik dus aldim hala sut yok ve bebek hic uyanmiyor zorla uyandiriuoruz beslemek icin . Adapte olmak beni zorladi bu duruma cok uzuldum bi rutin olusturamadik hala ayni sorunu yasiyoruz. Sutum azda olsa gelmeye basladi ama yetmedigi cok belli ve birazda sararmaya basladi o yuzden hala mamaya devam ediyorz.insallah biran once sadece anne sutuyle besledigimiz gunleride gorurz.
Alisveristw gereksiz olan seyleein basinda emzirme atlwti geliyor bence onun yerine hamile atleti almak cok daha mantikli olurmus . Ic zibin bolca alin. Ben hastaneye nerdeyse on takim aldim bebek icin o bile anca zar zor yetti. Eldiven sapka ekstradan bol bol alin yaniniza cunku surekli dusuyorlar. Ve kesinlikle sut sagim makinasi alin. Ilk aklima gelenler bunlar suanda.
Insallah herkes saglikla alir kucagina bebegini…