duyguozdemir 10+5 haftalık hamileyim. arada kasiklarimda regl olacakmış gibi ağrı ve yanma oluyor. böyle bir durum yasayan var mı?
dphnln duyguozdemir Ben bayramda 2 gün çektim o sancıyı. Kurban etinden oluyormuş. Sonra geçti. Normalde kırmızı et ve balık ağzıma sürmezdim, bebekten dolayı kendimi zorladım iyi gelmedi o da. 😞
duyguozdemir Melikeznar insan her şeye tedirgin oluyor 2. hamileligim ama hala alışamadım şu kasik agrilarina