Asyadora Kızlar Ankara özel hastanede kürtaj yaptıran varmı aranızda fıyatlar nedır ve babadan onay almak zorunlumu fıkırlerınızı yazabılırmısınz rıca etsem ?
Dilara9406 Asyadora bi fikrim yok ama özel degilse nedenini mersk ettim bi cana kiymak ne kadar mantıklı ki 😔
yagmur_s Asyadora evli iseniz sanırım isteğe bağlı kürtaj için izin alınıyor. Ama emin değilim. Fiyat bilgim de yok malesef.
benimmdunyamm Asyadora evett imza atmasi lazım imzasız yapan doktorlarin aleyhine hukuki sorumluluk çıkar yapmaz kimse merdiven
Rose93 Asyadora belkide insülin direncin falan vardır ondan adet gormuyorsundur, 3 test yapmışsın ne kadar süreyle yaptın testlerde cikmadiysa yoktur git kan testi ver bence
Asyadora Dilara9406 kalbı olusmuyo cnm canlı sayılmıyo yani. Sevebıde şu mutlu deılm evlılıgıde surdurmeyı dusunmuyorm sevgı saygı yok oda ısdemes zaten korunurken hamıle kaldım ısdeyerek deıl dı :(
Asyadora benimmdunyamm pskolojım cok bozuk ya napcam bılmıyorum ben. Kac haftalık onuda bılmıyorm adet olmuyorum ama test yaptm 3 kere yoktu. Belırtıler car goguste hassasıyet halsızlık uyku. Dayanamıyorm hıc mutlu deılm doguramam ısdemıyorum bunu ona da yapamam gunah :(
benimmdunyamm Asyadora bacım doktora bir git kaç haftalık öğren bir yazık 6 7 haftalık varsa kalbi atiyordur onun varlığını bir hissetsen var ya ne koca umrunda olur ne birşey bence git bir muaneye ol kalp atışını bir dinle bak o zaman ne oluyor
Asyadora benimmdunyamm bı cocugum var zaten kuzum varlıgını hıssettım daaha once hayatımı mahvettıler el bırlıgıyle oyle kotu bı gebelıktıkı cehennem dı resmen. Yasadıklarımı anlatsam roman olur boyle bı adama ıkıncı cocuk yapılmaz. Cocugada yazık.
Dilara9406 Asyadora böyle düşünmen cok guzel taktir ettim evet bi cana kıymak gunah ama dogunca iyice mahvolacak hayati var (çocukluğu kotu gecmis biri olarak söylüyorum bunlari ve hep annem sizin icin katlandim diyerek avuttu kendini 😔)
Asyadora Dilara9406 Keske Allah benım canımı alsa bıktm ya ne zormus yaşamak bı erkek ıcın deıl canım yanıyo hıcbıseyden yuzu gulmezmı bı ınsanın :(
Asyadora Rose93 yarın gıdıcem cnm 3 gun arayla yaptım erken gebelık testıde aldım yıne yoktu. Goguslerm agrıuo Bazen ıdrarda cıkmayıp kanda cıkanlar oluyomus. :(
Rose93 Asyadora evet idrarda daha geç olabiliyor ama dediğim gibi insülin direncin de olabilir bende vardı adet olamadıkcada göğüslerim kasiklarim sizlardi.