37+5 haftalık kontrole gelmiştim ama düzensiz ve yüksek tansiyon nedeniyle yatisim yapıldı progess fitil verdiler şimdide serum açılmam yok nst 20 lerde tecrübesi olan bana biseyler desin meraktan ve progesin ağrısından duramıyorum 6 da yatisim yapıldı bir kere açılmama baktı yok biseyde demiyolae sanırım 2 3 gün cekicem dua edin nolur