Zehra9616 hepsi geçti çok şükür canım benim evladını aldınya kucağına hepsine değer, İnşallah bizde bi gün doğurduk diye yazarız buraya, sabırsızlanıyorum bu arada canım kaç haftalıktın ve cinsiyeti neydi, benimki erkek ama 40 ı geçer diyorlar doğru mu ki acaba