Zeynepp_ kaç haftalıkken düşük yaptınız, biraz da gebelik haftasına göre rahmi dinlendirin diyolar, kürtaj olurken 8 haftadan büyükse rahim de büyümüş olur genelde..önce toparlanıp eski boyutuna gelmesi için bi 3 ay korunun diyolar..benim bi arkadaşım 7 haftalıkken düşük yaptı doktoru beklemenize gerek yok demişti bir ay sonra yeniden gebe kaldı ve şu an doğurdu bebeğini