Mertcikannesi nst resmını attıktan sonra iyi gozukuyor dedi sancı cıkmıstı ben hıssetmesemde,arkasından hocam ne zaman Bi daha nst cekıleyım dedim kontrole gelmeme gerek varmı dedim adam her mesaja cevap verir buna vermedı bile bende dedim catı muaynesını falan yaptı ondan cagırmıyor herhalde diye ama tüm herkesın doktoruda cagırıyor anlamadım gitti normal dogum beklıyoruz acaba ne zaman sanco tutarsa o zaman gitmemimi beklıyor daha kontrol etmeye gerekmı duymuyor😢