Gis aynen öyle,hiçbir özel hastane beş kuruş almadan doğum yaptırmaz öyle olsa devletten farkı kalmaz.Sadece normal doğum ücretini almıyodur zaten o da cüz i bi miktar.Onun dışında oda ücreti yatak hizmetler vs zaten bin lirayı yine geçer.Ben sırf devletin kalabalık olmasından dolayı özele gidiyorum,şahsen istemem hiçbir özelin devlet gibi kalabalık olmasını.