pelince34 Sevgi_altnbs Noyan Pamir koydum ben. 35. Haftada anca karar verebildim. Erkek bebek ismi gerçekten çok zor seçiliyor 😥
Sevgi_altnbs pelince34 evet ya kız isimleri kolay birazcık bizde 20 haftaligiz bı turlu karar veremedik