39+6 da sezeryanla bebişime kavuştum kızlar 🥰 Kafası 34. haftadan beri asagidaydi ama kanala girmedi sancı yok acilma yok çatı kemiğim biraz dar ve suyunda azalma olunca riske atmayıp sezeryana karar verdik. Denildiği gibi ilk yürüyüş ve serumla bittikten sonra başlayan ağrılar zor fakat bebisiniz yaninizdayken ona bakarak unutuyorsunuz herseyi 😍