Hiç korkma canım bende narı çok severim ve hamileliğimin başından beri yiyiyorum. İnsanlar bilmeden saçma sapan konuşuyor işte. Narla ilgili burdada bi makale paylaşılmıştı hatta hamilelikte faydaları diye. Plesantanın zarar görmesini engelliyormuş, bebeklerdeki beyin hasarlarını önlüyormuş, ve folik asit içeriyor.