Bunu hep merak ediyorum ama mantıklı bi açıklamada bulamıyorum ben ideal kilomun baya üstünde hamile kaldım ve bu süreçte tiroitimin çıkmasıyla kontrolsüz ve hızlı kilo aldım herneyse gebelik şekerim çıkmadı bebekte haftasına göre ilerliyor iri falan değil ama internette sürekli fazla kilolu kadınlarda normal doğum şansının az olduğu genelde sezeryan olunduğu yazıyor doktorum herhangi bişey demedi henüz bu konuda ama merak ediyorum kilonun normal doğumda ne gibi bir dezavantajı var?