SnglD
Sizinle benzer bir süreci yaşadım halada devam ediyor. 25 haftada detaylı ultrasonda önce rahimde kısalma fark edildi. 2 hafta sonra kısalma düzeldi ama açılma oldu. Ameliyatı önermediler. Tüp bebek yöntemi ile hamileyim. Hem tüp bebek doktoru hem kadın doğum doktorumuz progesteron başladı. Dikiş için geç kaldığımızı söylediler. Dikişi 14-20 hafta arasında sorunsuz yapıldığını ama ilerleyen haftalarda kesenin delinmesi, enfeksiyon kapması gibi riskler olduğu için tehlikeli olduğunu söylediler. Yapın veya yapmayın diyemem. Ben perintaloji profesörüde dahil 4 doktorla görüştüm bana en mantıklısı ilaç geldi. Açıklık şu anda sabit devam ediyor. Hareketlerimi kısıtladım. Yatarak geçiyor. Bu kararı alırken riskleri iyice araştırın. Kolay yolla hamile kaldıysanız doktorlar daha kolay risk alıyor. Ancak bu yolda zorlandıysanız ilk dedikleri zaten zor olmuş riske değmez. İlaçla, yatarak geçirmeniz tavsiye ediliyor.